donderdag 5 september 2013

Cinder roze…

 

1

Vanmiddag viel de nieuwe kleurkaart van Farrow & Ball in de bus. Er zijn weer acht nieuwe kleuren toegevoegd. Een paar ervan vind ik prachtig maar er zijn ook een paar wat niet zo mijn ding is. Nu ben ik altijd nog al van de roze tinten en zo ook nu zit er weer een roze tint bij. De kleur is Nancy`s Blushes. Persoonlijk vind ik de kleur wat te zoet, echt zoals de naam zegt een roze blushe kleur. Ook nog niet zo oud is de kleur Cinder roze, deze kleur vind ik prachtig en heb deze daarom ook toegepast in huis en wel op deze kast.

2

3

4

Normaal gesproken doe je vaak geen matte muurverven (estate emulsion) op kasten maar ik vind die matheid zo mooi en een kast heeft bij ons niet zo veel te lijden als het om vlekken gaat. De kast is zo mat dat je er gewoon met krijt op kan tekenen. Deze kast was roomwit en nu na bijna 10 jaar Cinder roze.

7

5

Aan een knopje van het kastje heb ik een plastic pipetje met lint opgehangen. Hierin een Clematis uit de tuin. In het kastje een mix & match van kop & schotels en kommen.

6

8

Wat ik graag nog wil veranderen is het stoffen paneel achter deze kast. Met het paneel ben ik nog heel blij maar wil heel graag een andere stof. In mijn hoofd weet ik precies wat ik wil, aquarel bloemen in waterig pastel. Hele mooie gezien van Designers guild maar tja…..daar hangt een prijskaartje aan wat echt boven ons budget zit. Dus…… of nog een aantal jaartjes sparen of zoeken naar een goed alternatief. Nu eerst genieten van Cinder roze…

9

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails