maandag 2 december 2013

Violet shoes…

 

14

Zo zie je ze niet vaak, spitzen in kleur. Deze spitzen waren licht van kleur. Net geen roze net geen nude maar meer wat grauw wit. De spitzen vind ik prachtig vooral met dat suede neusje maar de kleur…… net te flets.

9

12

13

10

Om de spitzen nou helemaal te verven zag ik ook niet zitten, ze moeten me niet te –nieuw- lijken. Toen kwam ik op het idee om ze te behandelen met ecoline. De kleur violet had ik nog liggen. De linten heb ik gedoopt in de ecoline en gelijk met water afgespoeld zodat de linten een waterige kleur krijgen. De spitzen heb ik met een kwast gesponst. Deppend met de kwast de ecoline rechtstreeks op de spitzen. Bij te donkere kleur de kwast deppen in water en zo krijg je een mooi onregelmatige kleur.

12

15

Ik heb ze al in de kerststemming, ik weet ik ben vroeg maar komende zondag is mijn verjaardag en dan wil ik graag mijn huis in kerst hebben. Ik ben al een eind op weg….Er hangt nog een paar spitzen in huis die ook een ecoline kleur heeft gekregen, de kleur…..roze, dat een volgende keer!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails