donderdag 25 februari 2016

Een kloddertje kleur...



Al een tijdje zit je in mijn hoofd.....wil je graag toevoegen aan mijn pallet. Maar kon je  -tot afgelopen vrijdag- niet vinden.



Wie of wat ben je dan? Nou gewoon een kleur! Nou gewoon, zo gewoon ben je niet want ik ben lang naar  je zoekende geweest maar telkens was je het nét niet. Kleur is voor mij gevoel, niet het juiste gevoel, niet de juiste kleur. Ik heb je maar laten varen....Maar afgelopen vrijdag zag ik je ....ik denk dat jij dé kleur bent waar ik het juiste gevoel bij krijg.



Op papier leek het de perfecte kleur. Gelukkig stond het nummer er bij en dat heb ik gelijk laten mengen bij de bouwmarkt. Met de emmer weer huiswaarts ben ik aan de slag gegaan. En.....het voelde goed!


Eindelijk heb ik je gevonden en laat het jullie graag zien in  een volgende post!


Tot snel!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails